Contact

Nog jong maar al oud op het werk

Dat was schrikken de eerste keer dat ik dit filmpje zag. Maar ik vind het geweldig en deel het hier graag.

50 nog jong al oud op het werk

Nog jong al oud op het werk is de naam van de website waar de Belgische postbus 51 bekendheid geeft aan een ‘sensibiliseringscampagne’. Zeg  maar een campagne die mensen gevoelig maakt voor de gevolgen van de vergrijzing voor de arbeidsmarkt. In eerste instantie roept de actie op tot een mentaliteitsverandering van werkgevers, iets minder direct worden 50-plussers aangesproken.

Schokeffect

Naast het filmpje waren er ook nog twee advertenties in kranten. Ik vraag me af of het beoogde effect overkomt. Even misschien, het schokeffect. Wil je echt iets bereiken dan vraagt dat een veel langere adem.

Deze campagne duurde maar vier weken!

Dit artikel is gepubliceerd onder beelden, communicatie, leeftijd en getagged met , , , , , . Bookmark de permalink. Volg alle reacties met de RSS feed van dit artikel. Trackbacks zijn niet mogelijk, maar je kunt wel reageren.

1 Reactie

  1. Kitty zegt:

    Wow! Dat is pas effectieve de- stigmatizering !

    Posted 14 maart 2013 at 12:01 | Permalink

Reageer op dit artikel

Je e-mailadres zal nooit worden gepubliceerd of gedeeld. Verplichte velden zijn voorzien van een *

*
*

Als je weet weet wat ze betekenen dan kun je gebruik maken van de volgende HTML tags en attributen: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>